DIENSTEN

Kringen

Voor info en materiaal.

Wij ontmoeten elkaar in de monumentale Kapelkerk in het hart van Alkmaar waar al eeuwenlang Gods stem klinkt.

In deze kerk is iedereen welkom om stil te zijn, te luisteren, te vertellen, te bidden, te zingen en te delen in het verhaal van geloof, hoop en liefde.

BEN JE NIEUW?

Kennismaken is spannend. Kom eens kijken in onze samenkomst of maak een afspraak. Naast gewone leden zijn er in onze kerk ook gastleden. Dat is een prettige manier om betrokken te zijn zonder je helemaal te verbinden aan de kerk.

WIE WIJ ZIJN?

Wij zijn een groep mensen die samen het geloof vieren. Onze gemeente is een thuis voor mensen die hun geluk van Jezus Christus verwachten. En ons verlangen is dat veel mensen in Alkmaar Jezus leren kennen.

Paul van der Velde

Predikant

Wil je meer weten over de Kapelkerk of over het christelijk geloof, een keer op bezoek komen of mij, de predikant, spreken?

Stuur me dan een mailtje
: predikant@kapelkerk.nl. Je kunt ook gebruik maken van het formuliertje hiernaast.

Of kom langs op zondagochtend: om 10.00 uur begint onze dienst, we heten je graag warm welkom. Je bent ook welkom op dinsdag of donderdag ochtend: dan is de kerk open voor bezoek en kun je al je vragen stellen.

Of gebruik dit formulier;

Wie is Jezus?

U heeft vast wel eens van Jezus gehoord. Maar wat staat er nu eigenlijk écht in de Bijbel? Wat kan Jezus persoonlijk voor u betekenen? Deze vragen staan centraal bij de Alpha Cursus, Christianity Explored en in de diensten van Mozaïek.

Gemeenteprofiel

Wat zijn onze doelen,  wat is onze visie? Wat vinden we belangrijk, waar zetten we ons voor in? Wat is onze rol in de stad? In ons uitgebreide gemeenteprofiel kunt u hier meer over lezen.

Inlog

De oude inlog is nog actief.
Klik hier om in te loggen.

Live meeluisteren

De erediensten kunt u via deze link beluisteren.

Diensten archief

Onze diensten zijn hier vanaf 2014 terug te kijken en/of te luisteren.

Wilt u lid worden van de Kapelkerk?
Dan kunt u zich hier opgeven.

Heeft u een vraag?

Op deze pagina vindt u de veelgestelde vragen, hopelijk vindt u daar uw antwoord.

De Kapelkerk huren?

Dat is zeker een mogelijkheid en voor verschillende gelegenheden. Meer informatie is te vinden op deze website: https://kapelkerkverhuur.nl