Kerst in de Kapelkerk

samen vieren we het mooiste feest van het jaar

KERST KINDERKERK

Speciaal voor de kinderen organiseren we op zondagmiddag 17 december van 15.00-16.30 een kinderkerk speciaal over Kerst. Alle kinderen van 4-12 zijn super welkom! Papa’s en mama’s mogen de kids wegbrengen en ophalen, maar het middagprogramma is écht alleen voor kinderen! We gaan luisteren naar een mooi Kerstverhaal en daarna zijn er superveel leuke workshops waar de kinderen aan mee mogen doen: kerstbal versieren, kerst-stallen-challenge, dansen, drama en kerstkaarten maken. Kom je ook? Je mag zeker ook je vriendjes of vriendinnetjes meenemen!

KERSTNACHTDIENST

De Kerstnachtdienst is altijd een bijzonder moment in de Kapelkerk! We zien er naar uit om het feest weer gezamenlijk in de kerk te mogen vieren. We zingen kerstliederen met orgel en band en luisteren naar een overdenking. Na de dienst is er gezelligheid met glühwein en kerstbrood! De dienst met als thema “Een nieuw begin” begint om 22.00. Via de link hieronder kun je de dienst op 24 december live volgen.

Eenzaam met Kerst?

Als Kapelkerk genieten we ervan om met elkaar Kerst te vieren. Iedereen is welkom bij onze diensten!  Toch zullen er mensen zijn die zich in deze tijden extra verdrietig of eenzaam zullen voelen. Ben je zo iemand, of wil je hulp bieden? Dat kan, mail dan via de knop hieronder naar onze Diaconie.

KERSTONTBIJT

Op Eerste Kerstdag organiseren we een mega-gezellig Kerstontbijt in de Kapelkerk. Iedereen is welkom! Er is Kerstbrood & koffie voor iedereen, maar we zouden het heel leuk vinden als je zelf ook wat lekkers meeneemt om te delen. We zingen ook mooie kerstliederen met elkaar en het Kerstverhaal wordt op een creatieve manier verteld. Het Kerstontbijt is echt leuk voor iedereen! Het ontbijt op 25 december begint om 10.00. Je kunt ook vanuit huis meekijken via de link hieronder.