Christianity Explored

Wat is het beste nieuws dat je ooit gehoord hebt?

Christianity Explored

Wat is het beste nieuws dat je ooit gehoord hebt?
Dat is de eerste vraag die gesteld wordt. Wat zou je antwoorden?

Christianity Explored is een korte cursus die je helpt iets te begrijpen van het christelijk geloof en het leven van Jezus. In zeven bijeenkomsten worden drie vragen besproken die dicht bij het hart van het christelijke geloof komen: Wie is Jezus? Waarom kwam Hij? En wat betekent het om Hem te volgen?

Wat is de inhoud?

We bestuderen samen het evangelie van Marcus. Je gaat in 7 weken zelf op zoek naar de persoon Jezus Christus. Deze cursus gaat daar wat dieper op in.

De avonden verlopen volgens hetzelfde patroon: we schuiven aan tafel en gaan eerst lekker eten. Daarna kijken we een korte video over het onderwerp en gaan we met elkaar in gesprek.

Tijd & plaats

De cursus zal gegeven worden op 7 avonden. De avonden vinden plaats op een nader te bepalen plaats.

De cursus is gratis, de enige bijdrage die we vragen is voor het eten: 4 euro per maaltijd. De cursus wordt overal ter wereld gegeven en is niet aan een speciale kerk gebonden.

t

Meer informatie

Voor meer informatie (of opgave) kun je het formulier hiernaast gebruiken. Of stuur een mail aan Evelyne Beentjes. evelynebeentjes@kapelkerk.nl
Je kunt ook meer informatie vinden op de site van Christianity Explored.

Vraag over de cursus...