Kerkdienst op zondag

Om 10:00 uur in de Kapelkerk, kapelsteeg 3 / Hoek Laat in Alkmaar.

Samenkomst

We komen samen om God te eren en aanbidden en naar de uitleg van de bijbel te luisteren. We bidden samen en lezen uit de bijbel. De voorganger legt de bijbel uit.

Kinderen

Tijdens deze uitleg hebben de kinderen van de eerste zes groepen van de basisschool hun eigen bijeenkomst. Tijdens deze bijeenkomst maken de kinderen op een leuke en speelse manier kennis met Bijbelverhalen.

Muziek

Tijdens de ochtenddienst zingen we liederen, begeleid door het historische orgel en een band. Soms zijn dat psalmen, die de bijbel ons aanreikt, soms later gecomponeerde liederen. De teksten van de liederen zijn altijd op schermen in de kerk te zien.

Crèche

Tijdens de morgendienst kunnen kinderen tot rond vier jaar naar de crèche. Drie gemeenteleden zorgen voor de kleintjes.

Gezelligheid

Na de morgendienst drinken we samen koffie, want we komen ook naar de kerk om elkaar te ontmoeten, te bemoedigen en bij te praten.

Live uitzending

U kunt ook een dienst ‘meemaken’ zonder de deur uit te gaan?
Bekijk dan onze mooie livestream van de dienst.

Terugkijken van bijeenkomste is hier mogelijk.